تصاویر و جک های خنده دار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر و جک های خنده دار
نوشته شده در سه شنبه 27 خرداد 1393
بازدید : 342
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

آغا ما یک عدد گوشی داریم هر وقت همه در خواب غفلتن صداش اندازه شیپوره،ولی وقتی گم میشه صداش ک هیچی ویبره اش هم قطع میشه...

 

:-|

فک کنم این کارا رو از هندزفری یاد گرفته...دیگه نباید بذارم با هم بگردن!!

آدما کلا سه دستن :
یا منو دوس دارن
یا دوس دارن منو دوس داشته باشن
یا اصن آدم نیستن
یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم :|

 

 

                                                                                                                       

                                                                                                                     

 

 

 

 

آقا نگا یه قومی با مشهدیا دعواشون میشه،
بعد اونا یه طرف سنگر میگیرن مشهدیا یه طرف..
و هی به هم سنگ پرتاب میکنن،
 منتها چون سنگر گرفته بودن طوریشون نمیشه...
یکی از مشهدیا پا میشه میگه بذار یه رکبی بزنیم بهشون.!!
داد میزنه جعفر کیه؟!
یکی از اونا پا میشه میگه منم, مشهدیه با سنگ میزنه میترکونش!!!
اونا که میبینن بد رکبی خوردن یکیشون پا میشه میگه ممد کیه؟!
میبینه هیشکی جواب نمیده!
 میگه گفتم ممد کیه! باز هیشکی جواب نمیده!!!
طرف میبینه فایده نداره میشینه...
یک دقیقه بعد یکی از مشهدیا پا میشه میگه کی با ممد کار داشت؟!
طرف خوشحال میشه پا میشه میگه من گفتم من،
مشهدیه اونم با سنگ میزنه میترکونه !!!

صداتو ميخوام نه براي لطافتش ، براي اينكه پشت وانت داد بزني نمكيه !!!!

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

فــقط یــه ایــرانی میـــتونه با سِـــت کامــل آدیداس و نایک

بره بشیـــنه قـــهوه خــونه قـــلیــون بکشـــه

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ﺩﻭﺳﺖ دختر ﻣﻨﯽ !!! |: |: . . . ﻣﯿـﺒﯿﻨﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺸﻪ ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ؟

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

یه سری پسرا هستن که

امروز ریششون رو میزنن فردا دوباره درمیاد …

 

اینا از خاک حاصلخیز خلق شدن !

فقط یه ایرانی میتونه ۱۲سال بره مدرسه غیر انتفاعی

واسه ۴سال دانشگاه دولتی !

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

لقمان هر وقت دلش مي گرفت با خرش حرف ميزد ، كجايي دلم گرفته !!! من هم دلم گرفته کجایی باهات حرف بزنم

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم : سلام بیداری ؟

جواب داد : آره بیدارم تو چی ؟

خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو نوبت !

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

هیچ زنی مثل زن اول آدم نمیشه

حتی دومی و حتی سوم

دروغ چرا چهارمیشو نمیدونم

تا پیش نیاد نمیتونم نظری بدم وجدانا !

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

هاهاهاااااااااااا…
گول وخوردي من اس ام اس نبيدم.
وجدان خبيث موبايلت بيدم که خاستم از خواب نازبيدارت وکنم!

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

من حاضرم شرط ببندم

اونقدی که تو این چند وقته مردم با آهنگ تبلیغ لوسی قر دادن با آهنگای یوسان قر ندادن !

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

زندگي دو چيز به من آموخت … .. …. ….. …. …. …. که هيچکدومش به تو ربطي نداره  !

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

ببين عزيز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر ميکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرين عزيزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگير بخواب!

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

غضنفر رو در اتاقش نوشته WC یه نفر میاد میگه: این چیه؟ غضنفر:این مخفف Welcome ه!

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

مورد داشتیم دختره خونشون طبقه دوم بوده

اومده تو کوچه دیده کیفشو نیاورده

رفته کنار پنجره داد زده مامان کیفمو بزار رو کلیپسم بیاد پایین

 

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم
ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!

••.•´¯`•.••••.•´¯`•.••

مي خواي بدوني بچگي هات چه شكلي بودي
از 1 تا 10 يك عدد انتخاب كن برام بفرست

 

1.قشنگ
2.شكمو
3.سوسول
4.جيشو
5.هميشه دست تو بيني
6.افاده اي
7.بازي گوش
8.تميز
9.شيتون
10. خل !

 

 

 



:: برچسب‌ها: جک , ترول , سرگرمی , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: